عنوان(تحقیق سیستم های تجاری)

تعریفی جامع از تجارت الكترونیك,تغییر اهداف كسب و كار در تجارت الكترونیك,تجارت الكترونیك,مدیریت و تجارت الكترونیك,چشم انداز تجارت الكترونیك,رسالت تجارت الكترونیكتحقیق سیستم های تجاری|40193457|flh1449028|
هم اکنون فایل با مشخصه ی تحقیق سیستم های تجاری وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

چکیده

مقدمه

تعریفی جامع از تجارت الكترونیك

تغییر اهداف كسب و كار در تجارت الكترونیك

تجارت الكترونیك

مدیریت و تجارت الكترونیك

چشم انداز تجارت الكترونیك

رسالت تجارت الكترونیك

1 – تعهد سازمانی به ذی‌نفعان در بازار الكترونیك

2 – حوزه كسب و كار

3 – منابع مزیت رقابتی تجارت الكترونیك

4 – تصویر آینده سازمان به بازار الكترونیك

اهداف

عاملهای نرم­افزاری هوشمند

تعریف عاملهای نرم­افزاری هوشمند

بررسی حضور عاملهای نرم­افزاری هوشمند در جنبه­های مختلف تجارت الكترونیك

عاملهای نرم­افزاری در خرید اینترنتی

شناسایی نیاز

کارگزاری

مذاكره

پرداخت و تحویل

خدمات محصول و ارزیابی

حراجهای آنلاین

تجارت B2B

شیوه های كسب و كار الكترونیك

معایب كسب و كار الكترونیك

چارچوب تحلیلی

كسب مزیت رقابتی در تجارت الكترونیكی

مزیت رقابتی پایدار در تجارت الكترونیكی

تجارت‌ الكترونیكی‌ از طریق‌ تلفن‌ همراه

چكیده

به كارگیری و استقرار موفقیت‌آمیز تجارت الكترونیك به وجود یك برنامه و استراتژی مدرن و مشخص نیازمند است. بدون وجود استراتژی مناسب تجارت الكترونیك ممكن است كلیه تلاشهای شركت در راستای استقرار تجارت الكترونیك با شكست مواجه شده و ضمن اتلاف منابع مالی، انسانی و زمانی حتی بقای سازمان نیز با تهدید روبه‌رو شود. گام اولیه و اساسی تدوین استراتژی بدون شك تدوین و طراحی اهداف استراتژیك تجارت الكترونیك در چارچوب سلسله مراتب اهداف یعنی چشم انداز، رسالت و اهداف بلندمدت و كوتاه‌ مدت سازمانی است. در این مقاله برمبنای فرایند برنامه ریزی استراتژیك، اهداف استراتژیك این فرایند در چارچوب چشم‌اندازها، رسالت و اهداف برای فعالیت در محیط الكترونیك تشریح می شود. تحولات پرشتاب در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تغییرات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گسترده ای را موجب شده است. جهانی شدن در حقیقت ثمره پیشرفتهای شگفت انگیز در بخش فناوری اطلاعات است.

به گفته كارشناسان علم مدیریت، شركتهایی می توانند در عصر حاضر در بازار امروز به رقابت بپردازند كه با زبان و ابزارهای آن آشنا باشند. به گفته مایكل پورتر، اینترنت توانسته نقش گذشته استراتژی و رقابت را دگرگون سازد. به این منظور شركتهایی كه بخواهند در تجارت الكترونیك موفق باشند داشتن ویژگیهای بازاریابی در محیط الكترونیك الزامی است و قطعاً در عصر جدید آنها برای حضور چشمگیر در بازارهای پررقابت امروز باید به دیدگاهها و پارادایم های جدید دست یابند.

63 صفحه فایل Word قابل ویرایش


مطالب دیگر:
📝طرحی کارا جهت انتقال ويدئو بر روی شبکه های موردی📝طول عمر و عمر امام عصر علیه السلام📝طيف بيني رزونانس مغناطيس هسته NMR📝عالم اولیه📝عایق های حرارتی📝نظریه زبان ها و ماشین ها📝اهداف فرایند📝5 3سالگی خردسالی📝EPCقراردادهای📝GMOs محصولات دستکاری شده ژنتیک و سلامت📝روش های صحیح توزیع GDP📝شناخت حقیقت اشیاء📝” مفاهيم كليدي سيستم‌هاي اطلاعاتي“📝”مديريت مشارکتی📝«ارزش مدیریت منابع انسانی بر كارآيي سازمان📝«درآمدی بر نظریه تصمیم گیری عملی»📝١📝1 2 تعریف «پیشرفت همه جانبه» به عنوان «تمدن سازی نوین اسلامی»📝1اساسنامه شبکه پزشکی مولکولی کشور📝1بارنامه دریایی تحت چارتر📝1برنامه ريزي و كنترل پروژه📝1زندگینامه ی خوارزمی ریاضی و نجوم📝1ساختارها📝1سمينار حسابداري و كنترل‌هاي مديريت📝1عیوب در ریختگری تحت فشار